Regulamin Rezerwacji

1. Właściciel obiektu

  • 1.1. Właścicielem obiektu jest LAGUNA – TRANS Sylwia Ruszewska, ul. Strażacka 7/31, 84-239 Bolszewo, NIP: 5882167844.

2. Rezerwacje

  • 2.1. Rezerwacji pobytu można dokonać telefonicznie pod wskazanym numerem kontaktowym, za pomocą formularza rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej lub poprzez systemy płatności online, takie jak PayU.
  • 2.2. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

3. Warunki rezerwacji

  • 3.1. Potwierdzenie rezerwacji wymaga wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości całkowitej rezerwacji na podany numer konta bankowego lub za pomocą systemu PayU.
  • 3.2. Zadatek należy uiścić w ciągu 3 dni roboczych od dokonania rezerwacji. Brak wpłaty w tym terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji.

4. Warunki anulowania i zwrotów

  • 4.1. Zadatek na poczet rezerwacji nie podlega zwrotowi, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych przepisami prawa unijnego dotyczącymi ochrony konsumentów. 
  • 4.2. W przypadku anulowania rezerwacji, obiekt umożliwia zmianę terminu pobytu po wcześniejszym uzgodnieniu, w zależności od dostępności. Informacje zawierającą termin pobytu, numer rezerwacji, imię i nazwisko oraz proponowany nowy termin rezerwacji należy wysłać na adres email kontakt@domkilesnezacisze.pl lub zgłosić pod numerem telefonu +48 513 952 403.
  • 4.3. Zwrot realizowany jest w terminie do 14 dni od dnia potwierdzenia otrzymania zgłoszenia.
  • 4.4. Środki zwracane są na numer rachunku bankowego wskazany przez klienta.
  • 4.5. Koszt zwrotu ponosi rezerwujący.

5. Pozostała płatność

  • 5.1. Pozostałą kwotę za pobyt należy uiścić najpóźniej w dniu przyjazdu.

6. Ochrona danych osobowych (RODO)

  • 6.1. Administratorem danych osobowych jest właściciel obiektu Domki Leśne Zacisze.
  • 6.2. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, zgodnie z przepisami RODO.
  • 6.3. Goście mają prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania swoich danych.

7. Zmiany w rezerwacji

  • 7.1. Zmiany w rezerwacji (np. terminu lub liczby osób) możliwe są wyłącznie za zgodą obiektu i w zależności od dostępności.

8. Skrócenie lub przedłużenie pobytu

  • 8.1. Skrócenie pobytu przez gościa nie uprawnia do zwrotu kosztów za niewykorzystane dni.
  • 8.2. Przedłużenie pobytu jest możliwe za zgodą obiektu i w zależności od dostępności pokoi.

9. Reklamacje

  • 9.1. Reklamacje należy zgłaszać w terminie 14 dni od zakończenia pobytu drogą mailową na adres kontakt@domkilesnezacisze.pl lub telefonicznie pod numerem kontaktowym obiektu +48 513 952 403.
  • 9.2. Obiekt rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych.

10. Rozstrzyganie sporów

  • 10.1. Spory będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie.
  • 10.2. W przypadku braku porozumienia sprawa trafi do sądu właściwego dla siedziby obiektu.

11. Siła wyższa

  • 11.1. Obiekt nie odpowiada za niemożność realizacji usług z powodu siły wyższej (np. klęski żywiołowe, pandemie).
  • 11.2. W takich przypadkach obiekt zaproponuje alternatywny termin pobytu lub zwróci wpłacony zadatek.